Ми в соцмережах

Торгове обладнання для продуктового магазину – вибір та рекомендації

ТОРГОВЕ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ МАГАЗИНУ ПРОДУКТІВ: ПОРАДИ ЩОДО ВИБОРУ

Сьогодні виробники торгового устаткування можуть запропонувати різноманітне обладнання для продуктового магазину. Перш ніж зупинити свій вибір на конкретних моделях, доцільно визначити для себе наступні моменти:Холодильное оборудование для магазина

  • який товар буде викладатися на дане обладнання;
  • чи потрібно Вашому магазину саме це обладнання;
  • як довго Ви плануєте використовувати дані прилавки;
  • як Ви збираєтеся зберігати та відпускати товари;
  • чи підійде дане устаткування під стиль приміщення;
  • чи створять дані предмети комфорт в магазині.

Спочатку необхідно визначитися з типом торгової точки та специфікою обслуговування клієнтів. Якщо підприємець планує запустити магазин з самообслуговуванням, йому будуть потрібні двосторонні вітрини. Якщо ж у відділах працюватимуть продавці, а товар буде продаватися через прилавок, то досить буде односторонніх пристінних стелажів.

Не варто забувати і про таке обладнання для супермаркету, як касові бокси та камери схову. Доцільно купувати всі компоненти оснащення відразу, обираючи єдину серію. Таким чином, можна досягти ідеального поєднання меблів та аксесуарів.

Площу магазину або супермаркету слід використовувати раціонально. Намагайтеся зробити так, щоб забезпечити покупцям зручний підхід до товарів. Занадто порожня площа також не буде виглядати естетично, тому стелажі та інші предмети повинні розміщуватися рівномірно.

Для роботи продуктового магазину знадобиться холодильне обладнання та торгові меблі. З їх вибором потрібно визначитися в першу чергу, адже вони займають найбільшу площу і коштують найдорожче.

Сучасні холодильні агрегати здатні зберігати свіжість і привабливість продуктів протягом довгого періоду часу. Вигідно демонструючи продукти, вони сприяють збільшенню прибутку торгової точки. Правильно підібране обладнання дозволяє розмістити товари згідно з правилами мерчендайзингу.Оборудование для магазина

Торгове обладнання для продуктового магазину поєднує безліч особливостей. Воно довговічне, стильне, зручне та зносостійке. Обов'язковим оснащенням для будь-якої торгової точки є холодильні установки, прилавки, стелажі, вітрини і холодильні камери. Різноманітність моделей дає можливість грамотно організувати простір магазину, презентувавши весь асортимент товарів.

ТОРГОВЕ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ МАГАЗИНІВ: ЩО ЩЕ ПОТРІБНО ВРАХОВУВАТИ

Професійне обладнання для магазину продуктів відповідає всім нормам, в тому числі естетичним. Підходити до його придбання слід уважно і максимально серйозно, адже від цього залежить не тільки зручність і зовнішній вигляд закладу, а й його прибуток.

Вибір торгового обладнання - мабуть, найважливіший момент. Підбирати оснащення для торгового залу доцільно на етапі планування ремонту. Кожен предмет має чіткі вимоги до установки і це слід враховувати. Правильно організований простір залу є запорукою успішної торгівлі. Щоб уникнути труднощів і проблем, краще довіритися професіоналам. Наші дизайнери допоможуть Вам підібрати оптимальне обладнання та обставити приміщення раціонально.

ХОЛОДИЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ПРОДУКТОВОГО МАГАЗИНУ

Холодильне обладнання можна поділити на такі види:

  • холодильні камери - збірно-розбірні конструкції, з високою герметичністю, що обладнані холодильними агрегатами, системою вентиляції та іншими спеціальними пристосуваннями, необхідними для створення оптимального середовища зберігання продуктів;
  • холодильні шафи - окремі агрегати із вбудованим холодопостачанням;
  • холодильні регали (гірки) - холодильні стелажі, які використовуються для демонстрації та продажу продуктів;
  • холодильні вітрини (прилавки) - апарати для короткострокового зберігання, демонстрації і продажу заморожених чи охолоджених продуктів.

Холодильне обладнання - найважливіший елемент будь-якого продуктового магазину. Розглянемо кожен його вид детальніше.

Холодильні камери можна розділити на 3 типи:

  • холодильні камери зберігання;
  • камери охолодження;
  • камери заморожування.

Якщо Вам потрібно зберігати харчові продукти, квіти або ліки, візьміть камеру зберігання, яка підтримує температурний діапазон від -25 ° С до + 14 ° С (залежно від виду продукції). Якщо ж пріоритеті охолодження чи заморожування продукції, потрібні камери з низькими температурами: -25 ° С - -40 ° С. Враховуйте обсяги продукції, для яких купується камера, щоб вибрати її оптимальні розміри та потужність.

В оснащені торгової точки обов'язково має бути містка холодильна шафа. Бажано купувати 2-дверний холодильник, конструкція якого забезпечує мінімальне проникнення теплого повітря в робочу камеру. Перш ніж купувати холодильну шафу, потрібно визначитися, що саме буде в ній зберігатися. Наприклад, для торгівлі напоями ідеально підійдуть холодильники, що працюю в режимі від +1 до +9 ° С, а м'ясні продукти краще зберігати при температурі від -5 до + 5 ° С

Холодильний регал краще використовувати для великих торгових площ з системою самообслуговування, зокрема, супермаркетів. Модульні системи з міцного зносостійкого ABS пластику дозволяють економно використовувати площу, надаючи при цьому величезний простір для викладки.

Найпоширенішим видом холодильних вітрин є середньотемпературні (+ 1 ° С - + 7 ° С), в яких зберігають виключно не заморожені продукти. Для попередньо заморожених продуктів будуть потрібні низькотемпературні вітрини: звичайна заморозка - вітрини з температурою 0 ° С - -6 ° С, глибоке заморожування - 0 ° С - -18 ° С. Також існують комбіновані вітрини, що мають властивості середньо- і низькотемпературних. Температурний режим таких вітрин від + 6 ° С до -6 ° С.

Магазинам з принципом самообслуговування знадобляться пристінні холодильні вітрини, демонстраційні морозильні та холодильні шафи, а також морозильні ларі. Якщо в магазині ведеться торгівля з прилавка, доречними будуть холодильні вітрини, морозильні ларі та вітрини. Крім іншого, для оснащення складських приміщень будь-якого магазину доведеться придбати холодильні та морозильні камери.

Ще Вам обов'язково знадобляться охолоджувальні столи (для зберігання ковбас, сирів та риби), ваги, касовий апарат. Якщо Ви плануєте відкриття гіпермаркету або супермаркету, то Вам знадобляться ще й морозильні бонети.

Якісне холодильне обладнання від відомих виробників представлено в спеціалізованих центрах. Продавці-консультанти неодмінно допоможуть Вам підібрати функціональне та довговічне устаткування (холодильні вітрини, морозильні камери) і торгові стелажі.

Небажано купувати холодильне обладнання, що було у використанні, краще обрати нове, з довгостроковою гарантією. Агрегати, що були у вжитку, часто ламаються, а на лагодження йде дуже багато коштів. При купівлі обладнання з гарантією в разі його поломки, воно буде полагоджено або замінено.

ТОРГОВІ МЕБЛІ ДЛЯ МАГАЗИНУ ПРОДУКТІВ

Торговые стеллажи купитьПродуктові магазини також мають потребу в оснащенні торговими меблями, вітринами, прилавками та стелажами. При виборі необхідно керуватися експлуатаційно-технічними, економічними, ергономічними, естетичними і санітарно-гігієнічними вимогами.

Магазинам «стандартного» типу слід придбати односторонні (пристінні) стелажі, а магазинам з системою самообслуговування - односторонні та двосторонні.

Простір між стелажами потрібно планувати таким чином, щоб в ньому без труднощів могли розминутися дві людини з продуктовими кошиками (мінімальна необхідна відстань - 2 м). Якщо ширина проходів в магазині невелика, а стелажі - високі, покупець буде відчувати себе незручно. Тому краще дотримуватися співвідношення три до чотирьох: ширина проходу - висота торгових меблів.

До того ж магазинам самообслуговування потрібні камери схову і касові бокси, а також торгові аксесуари - кошики для розпродажу, журнальні стійки та інше. І фінальним акордом вибору оснащення для будь-якого типу магазину стане придбання ваг, касових апаратів та іншого дрібного обладнання.

МАГАЗИНИ З ВИРОБНИЧИМ ЦЕХОМ: ВИБІР ОБЛАДНАННЯ

Практично всі великі супермаркети мають власні виробничі цехи для приготування гастрономії, нарізки м'ясних, сирних і ковбасних виробів. Для реалізації таких процесів буде потрібне спеціальне обладнання: слайсериовочерізкиобробні ножігастроємності та інше.

У тому випадку, якщо власного виробничого цеху немає, відділи оснащуються базовими наборами для нарізки й обробки: дошками і ножами.

УНІВЕРСАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ МАГАЗИНІВ І СУПЕРМАРКЕТІВ

Деяке обладнання для продуктових магазинів є універсальним і може використовуватися в інших місцях торгівлі. Такими предметами є:

  • кошики покупців та візки;
  • ваги;
  • касові бокси;
  • вакуумні пакувальники і запайщики пакетів.

ОСНАЩЕННЯ МАГАЗИНУ ФОРМАТУ «ПРИЛАВОК-ПРОДАВЕЦЬ»

Приблизний перелік необхідного торгового обладнання для магазину продуктів загальною площею до 60 кв. метрів, який працює в форматі «прилавок-продавець», включає 8 найменувань:

  1. Холодильна вітрина - 3 шт.
  2. Холодильна шафа зі скляними дверима - 2 шт.
  3. Морозильна скриня - 3-4 шт.
  4. Вітрина для кондитерських виробів - 1 шт.
  5. Стелаж з полицями - 10-15 шт.
  6. Розрахунковий прилавок - 1 шт.
  7. Ваги торговельні - 1 шт.
  8. Кавоварка - 1 шт.

Орієнтовна вартість такого комплекту складе 340 тис. грн.

ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ МАГАЗИНУ ПРОДУКТІВ

Стартовий набір обладнання для магазинів продуктів площею в 150 кв. метрів включає 9 найменувань:

  1. Холодильна вітрина - 5 шт.
  2. Морозильна бонета - 2 шт.
  3. Морозильна скриня - 3 шт.
  4. Холодильна шафа зі скляними дверима - 3 шт.
  5. Торговельні ваги - 3-4 шт.
  6. Розрахунковий прилавок - 1 шт.
  7. Стелажі - 21 шт.
  8. Кавоварка - 1 шт.
  9. Кондитерська вітрина - 1 шт.

Вартість такого комплекту складе 700 тис. грн. Крім цього, не варто забувати про необхідність придбання виробничого столу, слайсера, пакувальника та іншого оснащення.

ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ СУПЕРМАРКЕТУ ПЛОЩЕЮ 250 м²

Супермаркет площею близько 250 кв. метрів можна оснастити торгівельним і технологічним устаткуванням з 8 найменувань:

  1. Холодильна вітрина - 5 шт.
  2. Гірка холодильна - 2 шт.
  3. Стелажі - 27 шт.
  4. Морозильна бонета - 5 шт.
  5. Морозильна скриня - 2 шт.
  6. Холодильна шафа зі скляними дверима - 4 шт.
  7. Торговельні ваги - 4 шт.
  8. Касовий бокс - 2 шт.

Ціна такого набору складе 900 тис. грн.

ОСНАЩЕННЯ СУПЕРМАРКЕТА ПЛОЩЕЮ 350 м²

Вибір торгового обладнання для супермаркетів - важливий момент, від якого залежить ефективність підприємства. Здійснювати покупку необхідно з чітким розумінням специфіки роботи, асортименту та товарного запасу. Для раціонального оснащення супермаркети загальною площею 350 кв. метрів буде потрібно набір з 13 найменувань:

  1. Холодильна вітрина - 6 шт.
  2. Стелажі - 55 шт.
  3. Фруктова холодильна вітрина - 5 шт.
  4. Морозильна бонета - 5 шт.
  5. Морозильна скриня - 2 шт.
  6. Холодильна шафа зі скляними дверима - 4 шт.
  7. Ваги торговельні - 7-8 шт.
  8. Пароконвектомат (10 рівнів) - 1 шт.
  9. Слайсер - 2-3 шт.
  10. Вакууматор - 2 шт.
  11. Касовий бокс - 5-7 шт.
  12. Морозильна камера - 1 шт.
  13. Холодильна камера - 1 шт.

Основний набір обійдеться в 2 млн грн.

Загальна зведена таблиця необхідного обладнання виглядає приблизно так:

Найменування обладнання та інвентарю

Прилавок продавець

Магазин продуктів

Міні

супермаркет

Супермаркет

Вітрина холодильна

3 шт.

4 шт.

4 шт.

4 шт.

Вітрина морозильна

1 шт.

4 шт.

4 шт.

2 шт.

Вітрина холодильна гастрономічна

3 шт.

4 шт.

5 шт.

 

Вітрина холодильна фруктова

1 шт.

1 шт.

1 шт.

 

Вітрина кондитерська 1 шт.    

 

Вітрина універсальна 2 шт.    

 

Бонета морозильна

3 шт.

4 шт.

4 шт.

 

Шафа холодильна зі скляними дверцятами

2 шт.

2 шт.

2 шт.

3 шт.

Шафа холодильна з глухими дверцятами

1 шт.

1 шт.

2 шт.

 

Шафа морозильна із глухими дверцятами

1 шт.

1 шт.

2 шт.

 
Скриня морозильна

1 шт.

1 шт.

2 шт.

2 шт.

Камера холодильна без агрегату

2 шт.

2 шт.

   
Прилавок розрахунковий

1 шт.

1 шт.

1 шт.

1 шт.

Стелаж торговий пристінний

4 шт.

8 шт.

8 шт.

8 шт.

Стелаж острівний

8 шт.

4 шт.  

 

Касовий бокс

4 шт.

4 шт.

4 шт.

 

Візок покупця

15 шт.

15 шт.

20 шт.

 
Корзина покупця

40 шт.

50 шт.

60 шт.

 

Прохід-прапорець

1 шт.

2 шт.

2 шт.

 
Стіл виробничий пристінний

2 шт.

2 шт.

4 шт.

 
Моноблок

2 шт.

2 шт.

   
Ваги торгівельні

1 шт.

1 шт.

1 шт.

1 шт.

Слайсер

1 шт.

1 шт

1 шт  
Гриль карусельний для обсмажування курей

1 шт.

1 шт.  

 

Термопакувальник

1 шт.

1 шт.

1 шт.  
Ванна мийна 1 шт.    

 

Гастроємність

18 шт.

50 шт.

60 шт.

82 шт.

Салатник з хвилястим краєм

30 шт.

40 шт.

60 шт.

 

Ніж універсальний (шеф-кухаря, філейний, для нарізки, для сиру з двома ручками)

4 шт.

6 шт.

7 шт.

9 шт.

Пила для м’яса 1 шт.    

 

Дошка обробна

4 шт.

4 шт.

6 шт.

8 шт.

Ложка для салату

20 шт.

20 шт.

20 шт

 

Ящики – фруктовий, хлібний, молочний

По 10 шт.

70 шт.

70 шт.

 

Цінники та тримачі

По 60 шт.

По 100 шт.

По 100 шт.

 

 

ПОРАДИ ЩОДО ВИБОРУ ТОРГОВОГО ОБЛАДНАННЯ

Вибираючи торгове обладнання для продуктових магазинів, не поспішайте з покупкою. Спочатку слід визначитися з асортиментом, особливостями продуктів і площею приміщення. Кілька нюансів, які допоможуть Вам з вибором:

  • Намалюйте схему розставлення вітрин, шаф, стелажів, холодильників і іншого оснащення, враховуючи відстань для вільного проходу покупців. А найкраще, довірте цю задачу нашому фахівцеві.
  • В першу чергу придбайте холодильне обладнання, оскільки дані предмети самі габаритні та дорогі.
  • Вітрини-холодильники потрібно підбирати під конкретні товари. Існують моделі з вузькою (до 65см) і глибокою (від 80см) викладкою. Орієнтуйтеся на габарити товарів і товарний запас. Підтримка оптимального температурного режиму також важлива, адже гастрономію слід зберігати при 0 ° С + 8 ° С, а рибу і м'ясо - до 6 ° С.
  • Другим за пріоритетністю обладнанням для магазинів продуктів є меблі. До цієї категорії відносять прилавки, торгові вітрини, касові бокси та інше багатофункціональне оснащення. Найбільш затребуваними є алюмінієві моделі, оскільки вони найбільш міцні, довговічні та привабливі.
  • Торгові стелажі є важливим компонентом оснащення. Вони призначені для зберігання і демонстрації абсолютно різної продукції: хліба, солодощів і бакалії. З метою економії доцільно обирати довгі стелажі, оскільки вони в рази дешевше. Стандартні полки можуть мати довжину 60-65 см, 69-100 см або 120-125 см. Класичний комплект включає 5 полиць різної довжини (40 см - 2шт., 30 см - 2 шт. І 50 см - 1 шт.). Для викладки хлібобулочних виробів випускаються стелажі з двома дерев'яними кошиками, для кондитерських виробів - з полками, встановленими під кутом.
  • Для контролю наявності товарів найкраще придбати сканер штрих-кодів. Цей пристрій дозволить централізувати управління цінами, проводити інвентаризацію і коригувати залишки. Великі мережеві магазини користуються сканерами щодня, а невеликі торгові точки тільки вивчають даний прилад. Перевагою такого придбання буде й те, що за його допомогою вдасться налагодити зв'язок з постачальниками, віддалено робити заявки на постачання, отримувати інформацію про актуальні ціни та товарні запаси на складах.

Крім функціональних параметрів обладнання для магазинів продуктів, слід врахувати й естетичні. Вхід в продуктовий магазин обов'язково оформляється так, щоб обладнання відразу викликало асоціації з певними продуктами і викликало неусвідомлене бажання придбати їх. В ідеалі, все обладнання повинно бути в одному стилі. Важливо також грамотно підібрати колірну гамму.

Найпростішим і оптимальним рішенням є покупка нейтрального за кольором обладнання. Занадто яскраві кольори можуть відволікати увагу від об'єкта продажу. Якщо Вам все ж потрібно використовувати яскраве обладнання, зверніть увагу на економпанелі найрізноманітніших кольорів і відтінків, а також на обладнання, що легко піддається фарбуванню: торговельні стелажі, ґрати-сітки і стійки збірних систем.

Асортимент холодильного обладнання досить великий, але колірна гамма дуже обмежена. Найрозумнішим буде придбання класичного світлого обладнання, що не привертає надмірної уваги. Хорошим дизайнерським рішенням може стати доповнення такого обладнання кольоровими фризами або будь-якими додатковими яскравими елементами.

Торгове обладнання повинно ефектно демонструвати продукти і забезпечувати максимальну ефективність. Виконання цих функцій і є ключовим моментом при його виборі. Бережіть свій бюджет, навіть якщо відкриваєте прибутковий бізнес.

Все холодильне обладнання та торгові стелажі необхідно встановити, а для цього краще викликати майстра. Він пояснить працівникам, як правильно доглядати за всім торговим обладнанням. Навчить, як зробити так, щоб воно довше служило і менше ламалося.

Коли підприємець тільки починає свою діяльність, він не має ані найменшого поняття, яке обладнання потрібно для продуктового магазину, як його вибирати та яким способом встановлювати. Саме тому необхідно не поспішати, а уважно вивчити всі рекомендації досвідчених фахівців. Багато хто вважає, що відкрити власний бізнес, пов'язаний з продовольством, простіше простого, адже продукти харчування завжди актуальні. Насправді ж тільки уважні та цілеспрямовані підприємці досягають успіху.

Вас можуть зацікавити
Торг Оборуд
Замовити дзвінок
Заповніть форму і ми вам зателефонуємо

Задати запитання
Заповніть форму і ми вам зателефонуємо

Авторизація
Реєстрація
Відновлення паролю
Введіть ваш Email. На нього буде відправлено посилання для відновлення доступу.