Каталог обладнання
Виробники продукції
Ми в соцмережах

Торгове обладнання для продуктового магазину – вибір та рекомендації

Відкриваючи свою торгову справу, кожен підприємець стикається з однією і тією ж проблемою – вибором торгового обладнання. Перш ніж купувати обладнання, необхідно визначити, як буде здійснюватися торгівля, через прилавок або шляхом самообслуговування. Також обов'язково потрібно скласти хоча б приблизне уявлення про асортимент, адже для різних видів продукції потрібно різне устаткування. Оснащення краще спланувати до закінчення будівництва або ремонту торгової площі. Це обумовлено тим, що деякі види оздоблення можуть перешкоджати установці певного обладнання, наприклад, навісних стелажів. Також якщо передбачено використання холодильного обладнання з виносним компресором, магістраль для хладагента краще прокласти ще під час будівельних робіт.
 
Для роботи продуктового магазину потрібне холодильне обладнання та торгові меблі. Холодильне обладнання необхідне для збереження свіжості продуктів, а також для демонстрації товару покупцям. З його вибором слід визначитися насамперед, адже воно займає найбільшу площу і коштує найдорожче.
Холодильное оборудование для магазинаХолодильне обладнання можна поділити на такі види:
  • холодильні камери – збірно-розбірні конструкції, з високою герметичністю, обладнані холодильними агрегатами, системою вентиляції та іншими спеціальними пристосуваннями, необхідними для створення оптимального середовища зберігання продуктів;
  • холодильні шафи – окремі агрегати із вбудованим холодозабезпеченням;
  • холодильні регали (гірки) – холодильні стелажі, використовувані для демонстрації і продажу продуктів;
  • холодильні вітрини (прилавки) – апарати для короткострокового зберігання, демонстрації і продажу заморожених чи охолоджених продуктів.
Холодильне обладнання – найважливіший елемент будь-якого продуктового магазину. Розглянемо кожен його вид детальніше.

Холодильні камери поділяють на холодильні камери зберігання, а також камери охолодження і заморожування. Якщо вам потрібно зберегти продукти харчування, квіти або ліки, візьміть камеру зберігання, що підтримує температуру у діапазоні -25°С – +14°С (залежно від виду продукції). Для охолодження або заморожування потрібні камери із значно нижчими температурами: -25°С – -40°С. Обов'язково враховуйте обсяги продукції, для яких купується камера, щоб вибрати її оптимальні розміри і потужність.

Для роботи торгової точки обов'язково знадобиться містка холодильна шафа. Бажано купувати дводверний холодильник, конструкція якого забезпечує мінімальне проникнення теплого повітря у робочу камеру. Перш ніж купувати холодильну шафу, потрібно визначитися, що ви будете в ній зберігати. Наприклад, для торгівлі напоями ідеально підійдуть холодильні шафи, що підтримують температуру від +1 до +9оС, а м'ясо краще зберігається при температурі від -5 до +5оС.
 
Холодильний регал краще використовувати для великих торгових площ із системою самообслуговування, зокрема, супермаркетів. Модульні системи із міцного зносостійкого ABS пластику дозволяють економно використовувати площу, надаючи при цьому величезний простір для викладки. Навіть продукти, що швидко псуються, можуть довше зберігатися у холодильному регалі завдяки температурному режиму від +1 до +10оС.

Найпоширенішим видом холодильних вітрин є середньотемпературні (+1°С – +7°С), в яких зберігають тільки незаморожені продукти. Для попередньо заморожених продуктів будуть потрібні низькотемпературні вітрини: звичайна заморозка – вітрини з температурою 0°С – -6°С, глибоке заморожування – 0°С – -18°С. Також існують комбіновані вітрини, що мають властивості середньо- і низькотемпературних. Температурний режим таких вітрин від +6°С до -6°С.

Магазинам із системою самообслуговування потрібно буде закупити пристінні холодильні вітрини, демонстраційні холодильні та морозильні шафи, морозильні ларі. Магазинам, у яких ведеться торгівля з прилавка, найімовірніше, будуть потрібні холодильні вітрини, морозильні ларі і вітрини. Також для оснащення складських приміщень будь-якого магазину необхідні будуть холодильні та морозильні камери.

Оборудование для магазинаЩе вам обов'язково знадобляться охолоджувані столи (для зберігання ковбас, сирів та риби), ваги, касовий апарат. Якщо ви відкриваєте гіпермаркет або супермаркет, то Вам знадобляться ще і морозильні бонети.

Холодильне обладнання потрібно купувати у спеціалізованих центрах. Продавці-консультанти неодмінно допоможуть вам підібрати якісне і довговічне устаткування (холодильні вітрини, морозильні камери) і торгові стелажі.

Небажано купувати холодильне обладнання, що було у використанні, краще нове, із довгостроковою гарантією. Товар, що був у вжитку, часто ламається, а на ремонт витрачається дуже багато коштів. При купівлі обладнання з гарантією у разі його поломки, воно буде полагоджено або замінено.

Продуктові магазини також мають потребу у придбанні торгових меблів: вітрин, прилавків, стелажів. При виборі керуються експлуатаційно-технічними, економічними, ергономічними, естетичними та санітарно-гігієнічними вимогами.

Магазинам «стандартного» типу слід придбати односторонні (пристінні) стелажі, а магазинам із системою самообслуговування – односторонні і двосторонні.

Простір між стелажами потрібно планувати таким чином, щоб у ньому без зусиль могли розійтися дві людини із продуктовими кошиками (мінімально необхідна відстань – 2 м). Якщо ширина проходів в магазині невелика, а стелажі – високі, покупець буде почуватися незручно. Тому краще дотримуватися співвідношення три до чотирьох: ширина проходу – висота торгових меблів.

Окрім того, магазинам самообслуговування будуть потрібні камери схову і касові бокси, а також торгові аксесуари – кошики для розпродажу, журнальні стійки та інше. І фінальним акордом вибору оснащення для будь-якого типу магазину стане придбання ваг, касових апаратів та іншого дрібного устаткування.

Все холодильне обладнання та торгові стелажі необхідно встановити, для цього краще викликати майстра. Він пояснить працівникам, як правильно доглядати за всім торговим обладнанням. Навчить, як зробити так, щоб воно довше служило і менше ламалося.

Торговые стеллажи купитьКрім функціональної сторони, слід врахувати й естетичну. Вхід в продуктовий магазин обов'язково оформляється так, щоб обладнання відразу викликало асоціації з певними продуктами і викликало неусвідомлене бажання придбати їх.
В ідеалі, все обладнання повинно бути в одному стилі. Важливо також грамотно підібрати кольорову гаму.

Найпростішим і часто оптимальним рішенням є покупка нейтрального за кольором обладнання. Занадто яскраві і крикливі кольори можуть відволікати увагу від об'єкта продажу. Якщо вам все ж потрібно використовувати строкате обладнання, придивіться до економпанелей найрізноманітніших кольорів і відтінків, а також до устаткування, яке легко піддається фарбуванню: торгових стелажів, грат-сіток і стійок збірних систем.

Асортимент холодильного обладнання досить великий, але кольорова гамма дуже обмежена. Найрозумнішим буде придбання класичного світлого обладнання, що не привертає зайвої уваги. Гарним дизайнерським рішенням може стати доповнення такого обладнання кольоровими фризами або якимись додатковими яскравими елементами.

Торговельне обладнання повинне ефектно демонструвати продукти і забезпечувати максимальну ефективність. Виконання цих функцій і є ключовим моментом при його виборі. Бережіть свій бюджет, навіть якщо і відкриваєте прибутковий бізнес. Успіхів вам у ваших починаннях!
Вас можуть зацікавити
Замовити дзвінок
Заповніть форму і ми вам зателефонуємо

Авторизація
Реєстрація
Відновлення паролю
Введіть ваш Email. На нього буде відправлено посилання для відновлення доступу.